Een wervingscampagne voor nieuw personeel die ook zeker een prijs verdient, is die van Amerpoort. In de campagne staan de bewoners van Amerpoort centraal als nieuwe werkgevers.
Op de website werkenbijamerpoort.nl is een jongen met het syndroom van Down in pak gehesen en voert als directeur het sollicitatiegesprek.
Ook de andere twee uitingen zijn erg sterk:
> Je nieuwe werkgever heeft geen idee wat je komt doen
> Je nieuwe werkgever kan niet van je afblijven
Amerpoort verleent in de provincie Utrecht en 't Gooi diensten aan mensen met een beperking.
Gerelateerd artikel:
> Jouw naam kan je succesfactor zijn: bereken het met de Namerator©
Lees ook:Jouw naam kan je succesfactor zijn: bereken het met de Namerator©
Lees ook:Solliciteren zonder dat je baas het weet
Lees ook:Looppbaanadvies van de week
Lees ook:Met Hyves of weblog indruk maken op werkgever
Lees ook:Zo zit het bedrijfsleven écht in elkaar…
Goeie campagne. De boodschap is ook mooi: de mensen met een beperking staan centraal, het gaat om hun bij dit werk.